قطع کامل برق و گاز مشاغل متخلف کرونایی در هشترود

 رئیس دادگستری هشترود از قطع کامل حامل‌های انرژی چون برق و گاز مشاغل متخلف کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، استادی  رئیس دادگستری هشترود در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان  هشترود گفت: عدم برگزاری مراسم های مختلف در هشترود باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

او گفت: مسافران و گردشگران باید هر چه زودتر منطقه را ترک کنند تا شامل جریمه‌های مختلف به خصوص جریمه یک میلیون تومانی نشوند و در این راستا تمامی متخلفان کرونایی شهرستان نیز اعمال قانون می‌شوند.

 امینیان فرماندار هشترود با اشاره به تبدیل وضعیت کرونایی هشترود از نارنجی به قرمز، گفت: متاسفانه با ورود مهمانان نوروزی به هشترود شاهد افزایش و روند صعودی کرونا به خصوص کرونای انگلیسی بوده‌ایم، به طوری که ورود مسافران و گردشگران وضعیت رنگ بندی شهرستان را تغییر داد.

او با بیان این‌که تجمعات مختلف باید برچیده شوند، افزود: روستای علی قلی بیگ از توابع بخش مرکزی هشترود به همراه چندین روستای دیگر کانون شیوع کرونا هستند و در این راستا از مردم عزیز با جدیت خواهشمند هستیم تا از مسافرت به شهر هشترود خودداری کنند تا ما بتوانیم بیماری کرونا را در این شهرستان مدیریت و کنترل کنیم.

او گفت: ستاد ملی کرونا یک ستاد حاکمیتی است و دستورات این ستاد لازم در حکم دستورات شورای امنیت ملی هست که باید به بهترین نحو اجرایی شود، اگر ضوابط بهداشتی رعایت نشود، بیمارستان هشترود جوابگوی مراجعه کنندگان نخواهد بود.

امینیان افزود: به خاطر وضعیت قرمز موجود کرونایی، ادارات هشترود با یک سوم نیرو‌های خود به کار خود ادامه خواهند داد و مشاغل سطح دو، سه و چهار به همراه تمامی مراسم های مذهبی، عزا، عروسی و نماز جمعه تعطیل است.

او گفت: تردد خودرو‌های غیر بومی از امروز در سطح شهرستان ممنوع بوده و در صورت مشاهده اعمال قانون و جریمه یک میلیون تومانی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.