رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ترددخودرو‌ها در محور‌های مختلف استان آذربایجان‌شرقی در بازه زمانی ۲۵ اسفند پارسال  تا ۱۳فروردین امسال به میزان ۸۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بلوکی  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در محور‌های مختلف آذربایجان شرقی، در مدت ۱۹ روز تعداد ۱۲میلیون و ۴۴۲ هزار تردد خودرو ثبت شده است که در مقایسه با تردد ۶ میلیون و ۵۶۷ هزار خودرو در مدت مشابه سال ۱۳۹۹به میزان ۸۹ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در این مدت آمار خودروی ورودی به آذربایجان شرقی یک میلیون و ۲۵ هزار خودرو و آمار خودروی خروجی از استان ۹۸۳ هزار و ۱۷۲ خودرو است.

بلوکی گفت: در این بازه زمانی بیشترین ورودی به آذربایجان شرقی از محور‌های میاندوآب - ملکان، آزادراه تبریز - زنجان، مشگین شهر - اهر، نیر - سراب و ایو اوغلی - مرند، ارومیه -تبریز و جاده قدیم زنجان - میانه می‌باشد.

رئیس مرکزمدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی افزود: میزان تردد ثبت شده روز ۱۳ فروردین نیز در راه‌های استان ۵۵۴ هزار دستگاه  است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار