رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از کاهش ۲۷ درصدی تعداد مجروحان حوادث رانندگی درون شهری نسبت به مدت مشابه پار سال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فضل الله شیری اظهار کرد: یک صد و ۶۷ نفر از شهروندان در حوادث رانندگی درون شهری در ایام نوروز از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین سال جاری مصدوم شده که تعداد مجروحان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته است.

او افزود: تعداد سوانح جرحی درون شهری نوروز در سال جاری به یک صد و ۱۸ فقره رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال  ۳۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بیان کرد: در این مدت چهار سانحه منجر به فوت با چهار نفر کشته در سطح شهر‌های این استان رخ داده که با سال گذشته برابری می‌کند.

شیری تعداد تصادفات خسارتی در ایام تعطیلات نوروزی را یک صد و هفت فقره ذکر کرد و گفت: این تعداد سانحه در مقایسه با سال قبل که ۶۰۸ مورد بوده ۸۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: مجموع تعداد سوانح فوتی، جرحی و خسارتی ۲۲۸ مورد در نوروز ۱۴۰۰ بوده که نسبت به سال گذشته که این سوانح به ۷۸۱ مورد می‌رسید، کاهش ۷۱ درصدی داشته است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.