رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: انفجار ناشی از نشت گاز در یک منزل مسکونی در خیابان سیدجمالدین اسدآبادی، یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آتشپاد غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت : در ساعت ۱۱ و ۱۶ دقیقه ۱۲ فروردین‌ماه انفجار منزل مسکونی در خیابان سیدجمالدین اسدآبادی به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه اعلام شد.

او گفت : بلافاصله ۱۰ نیروی آتش‌نشان با سه دستگاه خودرو اطفایی و امدادی از ایستگاه‌های نجات مرکزی و شماره سه سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، کار ایمن‌سازی و کنترل ایمنی محیط آغاز شد.

او دلیل حادثه را نشت گاز شهری عنوان کرد و افزود: در پی این انفجار، یک مرد کشته و مرد دیگری زخمی و به مراکز درمانی انتقال داده شد .

آتش‌سوزی خودرو در هرسین مهار شد

مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری هرسین از وقوع یک فقره آتش‌سوزی خودرو در این شهر خبر داد.

یزدان خلیل‌پور گفت: بامداد امروز آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو واقع در شهرک شهید باهنر در شهر هرسین به وقوع پیوست.

او افزود: پس از تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیرو‌های ایستگاه آتش‌نشانی شهر هرسین بدون فوت وقت و با تمامی تجهیزات موجود به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری هرسین ادامه داد: حادثه آتش‌سوزی امروز مربوط به یک دستگاه خودرو سواری بوده که به علت اتصالی برق خودرو دچار حریق شد.

خلیل‌پور با بیان اینکه آتش‌نشانان با ایمن سازی محل، مانع از آتش‌سوزی بیشتر خودرو شدند، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.