مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : امسال مشکل کم آبی جدی است، حجم مخازن پایین و میزان آبدهی چاه‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی مرادی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به کاهش نزولات جوی در سال آبی جاری، گفت : کاهش نزولات آسمان سبب به وجود آمدن مشکل کم‌آبی به‌ویژه در ایام گرم سال می‌شود.

او با بیان اینکه مصرف آب در استان در ۳۰ اسفندماه رکورد زد، گفت : روز تحویل سال (از ساعت هشت صبح تا هشت شب) مصرف آب با ۲۴ هزار مترمکعب در هر ساعت یعنی ۶ هزار و ۷۰۰ لیتر بر ثانیه یک رکورد از خود بر جای گذاشت که باعث افت فشار در برخی مناطق و نارضایتی شهروندان شد.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه،افزود: افزایش مصرف در تابستان سال ۹۹ در پیک مصرف ۲۰ هزار مترمکعب در هر ساعت بوده است.

او افزود: اگر شهروندان بخواهند به همین صورت که در ایام تعطیلات نوروز مصرف آب داشته‌اند پیش بروند، متاسفانه با توجه به بحث کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی در فصل گرما مطمئنا با مشکل مواجه خواهیم شد.

مرادی ادامه داد: همکاران در شرکت آب و فاضلاب ۲۴ ساعته در خدمت مردم هستند، به طوری که در ایام تعطیلات نوروز هم مدیرعامل آب و فاضلاب استان با بازدید از شهرستان‌ها و روستا‌ها در جریان مشکلات قرار گرفت.

او با هشدار در خصوص کم آبی، ادامه داد: متاسفانه امسال مشکل کم آبی جدی است، حجم مخازن پایین و میزان آبدهی چاه‌ها بسیار کاهش پیدا کرده بنابراین تنها راه حل غلبه بر این مشکل، مدیریت بهینه مصرف مشترکان است تا ایام گرم سال را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

مرادی از مشترکین محترم این شرکت خواست که با پرداخت به موقع قبوض آب‌بها این شرکت را در ارائه خدمات‌دهی هر چه بهتر همراهی کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.