مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از اجرای ۸۸۲ بازید از تاسیسات گردشگری این استان و پلمب چهار واحد پذیرایی بین‌راهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: از ۲۸ اسفند تا سیزدهمین روز فروردین، ۸۸۲ بازدید نظارتی ازمجتمع‌های خدماتی- رفاهی و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی و مراکز اقامتی استان انجام که در این مدت ۸ اخطار کتبی و ۱۱ تذکر شفاهی برای واحد‌های متخلف صادر شد.

خزائلی افزود: همچنین در بازرسی‌های صورت گرفته چهار واحد پذیرایی بین‌راهی به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

او اضافه کرد: تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ همچنین سه جلسه نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی از تأسیسات گردشگری در قالب سه کمیسیون دفاتر خدمات مسافرتی، واحد‌های پذیرایی و واحد‌های اقامتی در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برگزار و بیش از هفت گزارش در خصوص تور‌های گردشگری، نحوه ارائه خدمات در واحد‌های اقامتی، مجتمع‌های بین‌راهی و رستوران‌ها بررسی شد.

دبیر ستاد اجریی خدمات سفر استان گفت: نظارت و پایش مستمر تأسیسات گردشگری استان تا مهار کامل کرونا ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد‌های خاطی برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.