حجت الاسلام منتظری گفت: سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین به این معنا است که دنیا محدود به آمریکا و کشور‌های اروپایی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری ، امام جمعه انار در خطبه های نماز جمعه گفت: کاشت نهال، تهیه جهیزیه، درمان رایگان، ختم قرآن، نامگذاری فرزندان به نیابت از شهیدان مورد تحسین و تجلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

او افزود:حمایت از انقلاب، امام راحل، دفاع از ولایت فقیه، تقویت حجاب، دفع شر دشمن و هموار شدن راه و تحقق اهداف نظام از آرمان‌ها ها و انگیزه‌های شهیدان است.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باعث خشم ناراحتی آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی و غرب زده‌ها شده است سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین است،این سند نه تفاهم نامه است و نه توافقنامه و قرارداد، بلکه یک سند است که نقشه راه و چارچوب همکاری طرفین را نشان می دهد.

او ادامه داد:جیغ و داد سران استکبار و صهیونیسم به خاطر گام بلندی است که نظام اسلامی برداشته است، سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین به این معنا است که دنیا محدود به آمریکا و کشور‌های اروپایی نیست.

امام جمعه شهرستان انار افزود:در انتخابات ریاست جمهوری امسال ملت بزرگ ایران نیاز به یک دولت کارآمد، پرکار و بانشاط، مردمی، خدمت رسان و شایسته سالار دارد،دولت آینده باید دولت تولید، دولت شجاع و عزتمند و دولت فساد ستیز باشد.

او از نماینده مردم شهرستان انار در مجلس خواست ،مشکل اشتغال برای جوانان با راه اندازی کارخانجات، تولیدی‌ها، صنایع خرد، استخدام و بکار گیری جوانان در معادن مس میدوک و سرچشمه و ادارات شهرستان را مرتفع کند.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: شهرستان انار از ناحیه معدن میدوک دچار خسارت و صدماتی شده است که باید سهم آلایندکی این شهرستان افزایش یابد.

او ادامه داد:بعد از ۱۲ سال از ارتقاء انار به شهرستان هنوز بعضی از ادارات شهرستان راه‌اندازی نشده وبعضی در شرف تعطیلی هستند.

امام جمعه شهرستان انار گفت:بعضی از سرمایه گذاران بومی از تبعیض و توجه بعضی از مسئولان به غیر بومی‌ها بشدت گلایه مند هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار