سهم شهرستان طبس از کل پروژه‌های قابل افتتاح در سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی ۲۴ درصد مجموع کل پروژه‌های استان خواهد بود.

قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پروژه‌های ورزشی شهرستان طبس با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و هیأت همراه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 ۱۲ پروژه ورزشی روباز و سرپوشیده به مساحت ۵۱ هزار و ۱۲۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال توسط سلطانی فر، مقام عالی وزارت و ورزش و جوانان و مسئولان استانی و کشوری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 ۵ پروژه سرپوشیده به مساحت ۳ هزار و ۶۲۰ متر مربع و هزینه کرد ۷۱ هزار میلیون ریال و ۷ پروژه روباز به مساحت ۴۷ هزار و۵۰۰ متر مربع و هزینه کرد ۶۹ هزار میلیون ریال افتتاح می شود.


بیشتر بخوانید


از مجموع کل پروژه‌های احداثی ۶ پروژه روستایی به مساحت ۱۷ هزار و ۴۵۰ متر مربع و هزینه کرد ۷۲ هزار میلیون ریال و ۶ پروژه ورزشی شهری به مساحت ۳۳ هزار و ۶۷۰ متر مربع و هزینه کرد ۶۸ هزار میلیون ریال است.

از مجموع ۱۲ پروژه ورزشی ۵ پروژه به مساحت ۴۲ هزار و ۲۰ متر مربع و هزینه کرد ۷۴ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.

لازم به ذکر است سهم شهرستان طبس از کل پروژه‌های قابل افتتاح در سفر مقام عالی وزارت و هیأت همراه ۲۴ درصد مجموع کل پروژه‌های استان خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.