۱۲ فروردین سند محکم حکومت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ۱۲ فروردین را سند محکم حکومت دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حجت الاسلام نورالله، ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، ۱۲ فروردین را سند محکم حکومت مردمی ایران دانست و گفت: امام خمینی بعد از ۵۰ روز پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به رای رفراندوم عمومی کرد تا مردم نوع حکومت را تعیین کنند.

او با اشاره به اینکه امام اصل نظام و نوع حکومت و ساختار حکومت را بر اساس رای مردم بنیان نهاد، افزود: امام تصمیم گرفت جمهوری اسلامی را به رای و نظرسنجی عمومی بگذارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه امام شخصیت امت محور بود، گفت: نظر مردم در همه زمان‌ها برای امام مهم بود و بر اساس نظر مردم اقدام به عملیات و تصمیمات می‌کرد.

او ادامه داد: امام خمینی اگر می‌خواست به آرای عمومی با تظاهرات و یا راهپیمایی تکیه کند مردم با حضور با شکوه خود به امر امام لبیک می‌گفتند، اما امام خواست رای مردم در داخل صندوق برود و محرمانه باقی بماند.

ولی نژاد گفت: دوازدهم فروردین سالروز تاریخی‌ترین همه‌پرسی و رفراندومی است که با مشارکت ۹۸.۲ درصد مردم کشورمان پای صندوق‌های رای نوع حکومت انتخاب شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مرز ما قلمرو ما است، گفت: در هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم دیگران به سرزمین ما چشم بدوزند و ماهیچگاه به سرزمین دیگران چشم ندوختیم و ورود پیدا نمی‌کنیم .

ولی نژاد با اشاره به اینکه اندیشه بر خلاف حکومت مرز ندارد، گفت: انقلاب اسلامی یک اندیشه‌ای است که مرز ندارد و هرکسی این حق را دارد اندیشه خود را اعلام کند.

انتهای پیام/چ/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.