نماینده، ولی فقیه در گیلان: لازم است در اجرای برنامه‌های سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها از نظر ائمه جماعات استفاده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت اله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در دیدار روحانیان نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دستگاه ها، دانشگاه‌ها و مدیران فرهنگی استان با اشاره به نقش عالمان دین در طول تاریخ گفت: نقش عالمان دین و روحانیان در وقوع و تداوم انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نظرخواهی از علما و روحانیان برای اجرای برنامه‌ها از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف اثرگذار است.

آیت اله فلاحتی، درک متقابل یکدیگر در اجرای برنامه‌ها را اثرگذار دانست و گفت: دشمن در تلاش است تا روحانیت را از عرصه دور کند و براین اساس نگه داشتن حرمت افراد در دستگاه‌های مختلف مهم است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در ۲۸ خرداد امسال خاطرنشان کرد: ورود روحانیت در عرصه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اثرگذار است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.