امام جمعه رشت گفت: انتخابات پیش رو و ساماندهی مشکلات اقتصادی دو مقوله مهم و تعیین کننده در سال جدید خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نماینده، ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی رشت، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سال ۹۹ با تمام فراز و نشیب‌های زیادی که داشت گذشت که باید نکات مثبت آن را گسترش داده و از نکات منفی آن درس بگیریم.
آیت الله فلاحتی، وجود مشکلات اقتصادی و آشفتگی بازار را موجب افزایش دلالی دانست و افزود: بروز ضعف و بیماری در عرصه‌های مختلف اقتصادی به ویژه حوزه‌های ارز، خودرو، مسکن و طلا سبب شد رونق و گرمی بازار از بین رفته و سرمایه کشور در بستر اقتصاد بیمار هدر رود.
وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه با توجه به پیشینه افراد و برنامه‌هایی که ارائه می‌کنند، کسانی را بر کرسی مسوولیت بنشانند که بتوانند گره‌های ایجاد شده را باز کنند.
امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاش خود را می‌کنند که انتخابات پیش رو با کاهش حضور و روی کار آمدن افراد ناکارآمد همراه باشد گفت: مردم در روز انتخابات با حضور حداکثری تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
آیت الله فلاحتی خاطر نشان کرد: برخی نامزد‌ها در هنگام انتخابات مردم را تاج سر و، ولی نعمت خود می‌خوانند، اما بعد از انتخاب متأسفانه راه و روش دیگری پیش می‌گیرند و به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.
وی دیانت، انقلابی و کاربلد بودن، اعتقاد به نظام اجتماعی و دارای طرح و برنامه بودن را از ویژگی‌های مهم نمایندگان شورا‌های اسلامی دانست و گفت: عکس گرفتن با ژست‌های آنچنانی نشانه شایستگی نیست و کسانی باید انتخاب شوند که به دور از زد و بند‌های سیاسی کار کنند.
خطیب جمعه رشت در پایان با اشاره به اینکه معاندان دین خدا و برنامه ریزان دنیای استعمار و استکبار به دنبال انحراف جوانان این مرز و بوم و تاثیرگذاری روی آن‌ها هستند خاطرنشان کرد: ویژگی‌های معنوی، ارزش‌های والای اسلامی و انسانی و خون پاک شهدای والامقام ضامن سلامت و بقای جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.