سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: موج جدید کرونا در استان حال شکل گیری است.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: موج جدید کرونا در حال شکل گیری است از مردم  خواهش مندیم با رعایت دستور عمل‌های بهداشتی از موج جدید کرونا پیشگیری کنند.

او بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۴۵۷نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که تست کرونای ۱۸ نفر از آن‌ها مثبت بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: از ابتدایی شیوع کرونا تا کنون ده هزار و ۷۸۹ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند و هزار و پانصد ۶۸نفر متاسفانه فوت شدند.

طاهری بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس، ۳۸۷ نفر در اسدآباد، ۶۳۳ نفر در بهار، ۶۸۷نفر در تویسرکان، ۴۷۴نفر در رزن، ۲۰۳ نفر در درگزین، ۱۹۵ نفر در فامنین، ۶۹۳ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۹۴۹نفر در ملایر، هزار و ۲۱۳نفر در نهاوند و ۴ هزار و ۷۳نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شدند.

او با بیان اینکه تمامی شهرستان ها‌ی همدان در وضعیت زرد هستند،بیان کرد: در طی ۲۴ساعت گذشته ۳نفر بخاطر بیماری کرونا فوت شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:در ۲۴ساعت گذشته ۴۵، نفر بستری، و۱۴نفر در‌ ای سی یو و حال ۲۵نفر وخیم گزارش شده است.

طاهری یادآورشد:۲۸۹نفر از مبتلایان به ویروس کرونا خارج از استان همدان بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.