حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: زحمات کادر بهداشت و درمان در راستای مقابله با کرونا، آشکار است و همه ما قدردان این ایثار و فداکاری‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جلسه همفکری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با امام جمعه ایلام در راستای بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جمعه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو و خیرمقدم به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، خدمت‌رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی را از بالاترین ارزش‌ها برشمرد و گفت: در این نظام مقدس در مواقع ضروری و وقوع حوادث و بحران‌ها، افرادی هستند که پیش‌قراول می‌شوند و برای خدمت به خلق سر از پا نمی‌شناسند.

او اظهار کرد: تلاش‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان استان ایلام در راستای مقابله با کرونا مبرهن و آشکار است و همه ما قدردان این ایثار و فداکاری‌ها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار اظهار کرد: اگر چه بیماری کرونا یک تهدید بود و وقایع تلخی همچون مرگ برخی از بیماران را رقم زد، اما در حوزه سلامت این تهدید به فرصت تبدیل شد و با رایزنی‌های انجام شده از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، توجه ویژه‌ای از سوی وزارت بهداشت به استان ایلام در حوزه سلامت معطوف شده است.

او با ذکر احادیث و روایاتی در راستای خدمت به خلق و جلب رضای حق تعالی، تلاش و ایثار و از خودگذشتگی مجموعه دانشگاه را قابل تحسین عنوان کرد و ادامه داد: قطعاً ائمه جمعه و روحانیون در سطح استان، دوشادوش مجموعه دانشگاه در راه مقابله با بیماری کرونا مشارکت خواهند داشت.

در ادامه این جلسه معاونین و مدیران و دبیرستاد سلامت نوروزی دانشگاه نیز در سخنانی ضمن بیان گزارشی از عملکرد دانشگاه، از عنایت ویژه امام جمعه به حوزه سلامت تشکر کردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.