مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند منصوب شد

طی حکمی از سوی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین توکلی به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا توکلی را به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند منصوب کرد که متن حکم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین آقای محمدرضا توکلی"زید عزه"

بنا به تجربیات، تعهد و فعالیت‌های فرهنگی موفق جنابعالی و به پیشنهاد مسئول محترم شورای سیاستگذاری ائمه محترم جمعه خراسان‌جنوبی، به موجب این حکم به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند به مدت یک سال منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قراردادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین و تدابیر و منویات، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در مرکز استان و با همت و تلاش هر چه بیشتر در چهار چوب دستورالعمل‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان را در نماز جمعه فراهم و از توان و ظرفیت آنان در جهت پویایی ستاد نمازجمعه گام‌های موثری بردارید.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین عبادی، به صورت جداگانه از فعالیت‌های موثر حجت الاسلام محقی در دوران مسئولیت ستاد نماز جمعه شهر بیرجند تقدیر و تشکر کرد.

مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید ستاد نماز جمعه شهر بیرجند امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی استان در محل دفتر ایشان برگزار شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار