انتصاب اولین شهردار باغستان فردوس

مهدی قلی زاده به عنوان اولین شهردار باغشهر باغستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حلاج مقدم مدیرکل دفتر امور شهری شورا‌های استانداری در معارفه شهردار باغستان گفت :  مهم‌ترین محور توسعه باغستان گردشگری است.

او افزود: با ارتقاء باغستان علیا به شهر و تاسیس شهرداری، ارائه خدمات مختلف به مردم و رونق این منطقه گردشگری بیشتر و کمک دولت و وزارت کشور نیزافزایش خواهد یافت.

حلاج مقدم  اقتصاد باغستان را بر اساس کشاورزی و گردشگری دانست و افزود: قنات جهانی بلده، ظرفیت بسیار بالای این شهر در صنعت گردشگری، باید بصورت ویژه مورد توجه شهردار وشورای اسلامی شهر قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل دفتر امور شهری شورا‌های استانداری تاکید کرد: مسافرانی که از کنار این شهر گذر می کنند باید با رونق گردشگری جذب شهر شده و شهرداری با تدوین یک برنامه راهبردی وچشم انداز 20 ساله و برنامه 5 ساله و پروژه محور، توسعه باغستان را رقم زند.

میرزایی فرماندار فردوس نیزمدیریت شهرداری تازه تاسیس باغستان را سخت و منوط به صرف انرژی بیشتر دانست و افزود: جلب مشارکت مردم در مدیریت شهری با همکاری معتمدین و افراد تاثیرگذارو همراهی اعضای شورای اسلامی شهردر پیشبرد امور بسیار مهم است.

او نیز بر مشارکت عمومی مردم در پیشبرد کار‌ها و همکاری معتمدین و اعضای شورای شهر در جهت رونق توسعه باغستان تاکید کرد و گفت : تامین آب شیرین و آسفالت معابر و ساماندهی زباله از اولویت‌های کاری باغستان است.

میرزایی با اشاره به  بافت شهر وساختار باغ منزلهای باغستان وهمچنین وجود قنات جهانی بلده تاکید کرد: براین اساس باید توسعه و آبادانی این شهر با ملاحظات خاص و حساسیت ویژه ای انجام پذیرد .

فرماندار فردوس بر بهره مندی مردم باغستان از ظرفیت آب قنات بلده در جهت توسعه و رونق اقتصادی و کسب و کارشهروندان تاکید و افزود: توافقاتی که با اوقاف و آب و فاضلاب انجام گرفته باید تا رسیدن به نتیجه پیگیری شود.

در این مراسم حکم انتصاب مهدی قلی زاده به سمت اولین شهردار باغشهر باغستان علیا توسط  مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، امامان جمعه فردوس و اسلامیه، فرماندار و سایر مسئولان محلی شهرستان فردوس به وی تقدیم و شهرداری باغستان علیا در محل دهیاری سابق افتتاح شد.

 همچنین تفاهم نامه همکاری بین شهرداری باغستان علیا و شهرداری طبس با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی اسلامی این شهربا هدف همکاری و استفاده از تجارب و ظرفیت های موجود امضاء و تبادل شد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار