معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در شهرستان بیرجند در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا طی یک هفته گذشته خبر داد.

 حیدری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: مأموران اماکن پلیس امنیت عمومی استان برابر مطالبات عمومی و در راستای پیشگیری از بیماری کرونا با همکاری سازمان‌های مسئول از ۲۸ تیرماه تا سوم مرداد ماه  به مدت یک هفته از ۶۴ واحد صنفی در استان بازدید کردند.

او با اشاره به اینکه در بازدید از صنوف به ۱۷ واحد صنفی تذکر ابلاغ شد و از ۱۱ واحد صنفی نیز تعهد کتبی اخذ شد افزود:  ۱۰ واحد متخلف نیز اخطاریه دریافت کردند و ۸ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.


بیشتر بخوانید


حیدری  بیان کرد: هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف متخلف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقاء امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: کسب رضایت مندی مردم و افزایش احساس امنیت در جامعه از اولویت‌های پلیس است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: شهروندان، صنوف و بازاریان می‌بایست برابر دستورالعمل‌های صادره از طریق وزارت بهداشت و علوم پزشکی اقدام کنند تا انشالله بتوانیم روند بیماری کرونا را کنترل و مهار کنیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار