بر اساس تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا هرگونه تجمع در فضا‌های سبز و تفرجگاه‌های استان مرکزی در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی، معاون سیاسی استانداری مرکزی بيان کرد: عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و نادیده گرفتن هشدارها وضعیت استان را در شرایط  نگران‌کننده‌ای از نظر کرونا قرار داده است.

اکرمی افزود: امسال نه‌تنها مردم به توصیه‌ها عمل نکردند بلکه مسافرت‌های نوروزی را نسبت به سال گذشته شدت بخشیده‌اند.

او افزود: بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در رنگ‌بندی‌های کرونایی در شهرهای با وضعیت نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تعطیل می‌شود و همچنین ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج پلاک‌های بومی نیز ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: ورود و خروج خودروها به استان دوربین‌های پلیس رصد می‌شود و با رانندگان متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

اکرمی با اشاره به روز طبیعت گفت: بر اساس تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا هرگونه تجمع در فضاهای سبز و تفرجگاه‌های استان مرکزی در روز ۱۳ فروردین ممنوع است و توصیه می‌کنیم مردم از ورود به این مناطق خودداری و  تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و کرونایی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.