مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، گفت: ارتقای خدمات سلامت و رضایت مندی مردم هدف مهمی است که باید برای تحقق آن تلاش کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد حسین حیدری مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، در جمع رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: در سال جدید یکی از اهداف مهم وزارتخانه، ارزیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بر اساس عملکردشان در راستای مقابله با بیماری کرونا است.

او، بیان کرد: اپیدمی کرونا ضررهای زیادی را به کشور وارد کرده که از پارسال تا کنون دانشگاه های علوم پزشکی با اقدامات انجام شده تلاش بر کنترل بیماری کرونا  و درمان بیماران داشته است.

حیدری، تصریح کرد: هدف ما از ارزیابی دانشگاه‌ها بر اساس اقداماتشان به منظور مبارزه با بیماری کرونا و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سلامت و رسیدگی به مشکلات آن ها است.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و شهید داوود علیان شهید مدافع سلامت این دانشگاه، از زحمات مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم قدردانی کرد و ادامه داد: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی جهرم در امر بیماریابی و رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا تلاش های بسیاری داشته است.

او، افزود: طرح  شهید سلیمانی، مراقبت از بیمار در منزل و ارائه آموزش های خود مراقبتی به اطرافیان بیمار و ارائه خدمات تیم های نظارتی و حمایتی  از دیگر اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی جهرم برای مقابله با بیماری کرونا است.

 محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز، اضافه کرد: همکاری بین بخشی در جهرم باعث شد که پارسال اقدامات موثری برای مقابله با بیماری کرونا چه در بخش درمان و چه در بخش بهداشت داشته باشیم.

او، اظهار کرد: قرار دادن یکی از بیمارستان های شهرستان جهرم به عنوان مرکز اصلی بستری بیماران مبتلا به کرونا، افزایش بخش های کووید ۱۹،  افزایش مراکز نمونه گیری تشخیصی کرونا، مهیا کردن اقلام بهداشتی و در دسترس قرار دادن آن برای مردم، بیماریابی و غربالگری مردم برای پیشگیری این بیماری مهلک از عملکردهای دانشگاه علوم پزشکی جهرم بوده است.

رحمانیان، تاکید کرد: هدف ما ایجاد رضایتمندی مردم از خدمات سلامت است و به زودی شاهد افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهرستان جهرم هستیم که با افتتاح این بیمارستان شهروندان جهرمی از رفتن به سایر مراکز درمانی در کشور بی نیاز شده و زمینه مناسبی برای توریسم درمانی ایجاد می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار