جانشین انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان در بازرسی از منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان ۲۱۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب جانشین انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ با دپوی محموله‌ای از مواد افیونی در یکی از روستا‌های این شهرستان، قصد دارند این محموله را با ۲ سواری پژو به شهر‌های مرکزی کشور منتقل کنند.

او افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر را در یکی از روستا‌های کویری شهرستان نهبندان شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن ۷ کیسه مواد مخدر حاوی ۲۱۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب بیان کرد: در ادامه عملیات ۲ سواری پژو توقیف و ۳ متهم در این رابطه دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی به صورت شبانه روزی تحرکات سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد کرده و با قاطعیت طبق قانون با اشرار و مخلان امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ر ف

 

برچسب ها: پلیس ، قاچاق ، مواد مخدر ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.