مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: پویش نه گفتن به سیزده بدر کرونایی با شعار سلامت- طبیعت در بستر شبکه شاد مدارس این استان آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش آموزان البرزی همگام با پویش های مردمی با عنوان « در خانه می مانیم» این برنامه هشداری را به مناسبت روز طبیعت در خانه ها برای خانواده، اقوام، دوستان و شهروندان اجرا می کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش البرز  افزود: هدف از اجرای این پویش را مشارکت افزایی و تقویت روحیه مسوولیت پذیری دانش آموزان در شرایط بحرانی همانند شرایط سخت کرونایی درجامعه دانست.

قاسمی گفت: در این پویش دانش آموزان البرز از همه مردم می خواهند که در روز طبیعت در خانه بمانند تا  قطع زنجیره ویروس کرونا درجامعه ایفای نقش داشته باشند.

او  افزود: در این پویش دانش آموزان به زبان قلم و هنر از همه مردم درخواست می کنند  تا روز طبیعت در خانه بمانند.

 مدیرکل آموزش و پرورش البرز  گفت: دانش آموزان این استان به بزرگترها هشدار می دهند که از  حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می‌تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به ویروس کرونا شود،خودداری کنند.

قاسمی افزود: در این پویش اعضای  تشکل های دانش آموزی و سفیران سلامت هم با بارگذاری مطالب مختلفی از مردم می خواهند با در خانه ماندن از تلاش مدافعان سلامت در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، قدردانی کنند.

او گفت: علمی ترین راهکار برای شکستن زنجیره انتقال و کنترل همه گیر ویروس کرونا از طریق کاهش موارد ابتلای جدید می باشد.

انتهای پیام/ر  .ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.