معاون بهداشتی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شمار کرونای انگلیسی در کاشان با اضافه شدن ۳۰ مورد دیگر به ۳۸ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی دلاوری معاون بهداشتی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: پیش از این هشت مورد کرونای انگلیسی در منطقه کاشان ثبت شده بود که بررسی‌ها نشان می‌دهد این نوع کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در حال افزایش است.

او ادامه داد: با توجه به گردش این نوع از ویروس کرونا در منطقه کاشان، به احتمال زیاد در روز‌های آینده ویروس کرونای انگلیسی در منطقه غالب شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: افزایش موارد سرپایی و بستری کووید ۱۹ و کرونای انگلیسی در منطقه کاشان حاکی از شروع خیز جدید کرونا در این منطقه است.

او اظهار امیدواری کرد: اهالی و ساکنان منطقه کاشان از حضور در تجمع‌ها پرهیز کنند و در استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری جدیت لازم را داشته باشند.

دلاوری همچنین از مسافران عزیمت‌کننده به کاشان خواست این منطقه را هر چه سریعتر ترک کنند.

شمار آزمایش مثبت کرونا در منطقه کاشان تا چندی پیش به طور میانگین روزانه افزون بر ۶۰ مورد بود که در چند روز اخیر به  ۷۰ و دیروز به ۹۸ مورد رسید؛ ثبت قابل توجه و ۱۲۵ موردی آزمایش مثبت در ۲۴ ساعت گذشته  حاکی از روند رو به رشد و نگران‌کننده شیوع این ویروس در منطقه است.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل زرد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.