آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: برای پیشبرد شعار سال به سه اصل تفکر، تدین و تعقل نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری امام جمعه یزد در اجلاسیه پایانی دومین کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان یزد ضمن خوش آمدگویی به مهمانان کشوری و لشکری به خصوص فرمانده کل سپاه گفت: وقتی تفکر باشد و موانع کنار زده شود، نتیجه لازم حاصل می‌شود. از این رو سه اصل تفکر، تدین و تعقل چراغ راه است و برای پیشبرد شعار سال به این سه اصل نیاز داریم.

آیت الله ناصری افزود: به فرموده امام صادق(ع) سه خصلت است که در هر کس باشد او را زمین گیر می‌کند و مانع پیشرفت می‌شود، اما به عکس آن، انسان را به تعالی می‌رساند.

ایشان همت کوتاه، نداشتن راهکار و ناتوانی در تصمیم گیری را آفت دانست و گفت: اگر کسانی باشند که همت بلند داشته باشند، اهل تدبیر و راهکار و قدرت تصمیم گیری جدی و محکم باشند، همه مشکلات را از پیش رو بر خواهند داشت.

آیت الله ناصری امام خمینی را مظهر اراده و قدرت تصمیم گیری در عصر حاضر دانست که به اعتراف مشاور امنیت ملی وقت آمریکا در اوایل انقلاب، هر تصمیم تعیین کننده را برخاسته از جماران می‌دانست.

امام جمعه یزد افزود: هر ملتی که همتش کم باشد و هر مسوولی که همت بلند نداشته باشد، زمین گیر می‌شود و کارش به پیش نمی‌رود. او از مسوولان خواست برای حل مشکلات کشور همت بلند، تدبیر و تصمیم گیری صحیح را در پیش بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان، دهم فروردین سالروز قیام مردم یزد علیه نظام ستمشاهی و نقش آیت الله شهید صدوقی را در خلق این حماسه گرامی داشت و از همه حماسه سازان انقلاب و دفاع مقدس تجلیل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.