رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت : بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان کرمانشاه از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت : شهرستان‌های اسلام آبادغرب و گیلانغرب نیز همچنان به ترتیب در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند.

او گفت : شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، سرپل ذهاب و صحنه در وضعیت زرد و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر هم در وضعیت آبی قرار دارند.

محمدی افزود: براساس اعلام ستاد ملی کرونا، در وضعیت نارنجی یا پرخطر هم سطح شغلی سه و چهار تعطیل است و در وضعیت قرمز یا خیلی پرخطر نیز همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح یک تعطیل خواهد بود.

او افزود: در وضعیت زرد یا خطر متوسط فقط سطح شغلی چهار تعطیل خواهد بود.

محمدی ادامه داد: خروج خودرو‌های بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع خواهد بود.

او افزود: بر این اساس اکنون تردد از شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و گیلانغرب به شهرستان‌های دیگر و شهرستان‌های دیگر به این ۲ شهرستان ممنوع است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.