جانشین انتظامی شهرستان آبدانان گفت: حضور پلیس در صحنه‌های مختلف ، حس امنیت را در جامعه ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرگرد حمیدرضا فتاحی جانشین انتظامی شهرستان آبدانان در جلسه قرارگاه نوروزی با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گفت: در اجرای مأموریت‌ها، اشراف اطلاعاتی به ماموریت مورد نظر شاخصه اصلی موفقیت انجام ماموریت است و فرماندهان، رؤسا و مدیران می‌بایست به این مهم توجه داشته باشند و این موضوع نقش بسزایی را در پیشگیری از جرائم ایفا می‌کند.

او بیان کرد: همه ما باید ارزش کار در نیروی انتظامی را بدانیم و قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم چرا که طبق آموزه‌های دین مبین اسلام، تلاش برای تامین امنیت مردم اجری بزرگ نزد پروردگار عالم داشته و چشمی که برای آرامش جامعه بیدار بماند در روز قیامت گریان نخواهد بود.

جانشین انتظامی شهرستان آبدانان با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، اظهار کرد: ناجا، پیشتاز تحقق این شعار بوده و بستر‌های لازم برای پشتیبانی و رفع موانع را ایجاد می‌کند.

او مطرح کرد: نیروی انتظامی به مانند هر سال در ایام نوروز، با همه امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تامین نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند.

او اظهار کرد: همه ما باید در چارچوب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حرکت کنیم و به عموم هموطنان نیز توصیه می‌کنم امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونای جهش یافته ، از سفر به آبدانان خودداری کنند تا با یاری خداوند شاهد برچیده شدن هرچه زودتر این ویروس و بازگشت شرایط عادی باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.