سرهنگ مکی از تشدید کنترل ورودی استان ایلام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: مسیر‌های ورودی به شهرستان دهلران از سمت خوزستان در ایست و بازرسی سپتون در راستای اجرای مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا مسدود و تحت کنترل شدید قرار گرفته اند.

او افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، ورودی شهرستان دهلران در ایست و بازرسی سپتون از سوی فرماندهی انتظامی و سایر ارگان‌های ذیربط بسته شده و از تردد خودرو‌های غیربوی جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد : با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در نقاط مختلف کشور و قرمز شدن تعدادی مسیر‌های ورودی از سمت خوزستان به استان ایلام از ایست و بازرسی سپتون شهرستان دهلران بر روی مسافران و خودرو‌های غیر بومی تا اطلاع بعدی بسته است.

او اضافه کرد : سرنشینان خودرو‌هایی که اجازه ورود به دهلران دریافت می‌کنند نیز در ورودی شهر پایش می‌شوند و در صورت نیاز به مراقبت به بیمارستان منتقل خواهند شد.

سرهنگ مکی با بیان اینکه بیماری کووید ۱۹ جهش یافته افراد با سنین پایین را نیز در خطر ابتلا قرار داده است از شهروندان خواست دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را با دقت رعایت کنند.

او اظهار داشت: مردم باید نسبت به این بیماری حساسیت بیشتری داشته باشند در غیر اینصورت باید شاهد افزایش ابتلا به بیماری و مرگ و میر مبتلایان باشیم.

انتهای پیام /غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.