نوذری از اهتمام جدی برای مهار ویروس کرونا در سطح استان ایلام خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری استاندار ایلام ، امروز به شهرستان دهلران سفر کرد و از نزدیک در جریان وضعیت شیوع ویروس کرونا در این منطقه از استان قرار گرفت.

در این سفر که سرپرست معاونت سیاسی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی نیز حضور دارند ، نوذری استاندار ایلام از اهتمام جدی استان برای مهار ویروس کرونا خبر داد و گفت: طی روز‌های گذشته در پی افزایش روند شیوع بیماری کرونا در استان به ویژه در مناطق جنوبی استان به واسطه هم مرز بودن با مناطق بحران زده کرونا، مانند عراق و خوزستان ، تمهیدات ویژه‌ای برای مهار این بیماری را آغاز کرده‌ایم که امیدوارم با همراهی و همکاری بیشتر مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی منتج به نتیجه شود.

او ادامه داد: در ابتدا با اعلام اولین هشدار‌ها همه عوامل و دست اندرکاران ستاد کرونا در استان به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند و بلافاصله ۵ نشست فوق العاده در شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، آبدانان و دهلران برگزار و تمهیدات لازم برای مهار ویروس کرونا در نظر گرفته شد.

 نوذری در ادامه به بازدید‌های مسئولان استان از مناطق مستعد افزایش کرونا خبر داد و افزود: در این راستا معاون محترم امور عمرانی به شهرستان‌های دره شهر و آبدانان، سرپرست محترم معاونت سیاسی به شهرستان‌های چرداول و سیروان و معاون محترم اقتصادی به شهرستان ایوان سفر کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کرونا قرار گرفتند.

او مطرح کرد: امروز نیز با توجه به حاد شدن وضعیت بیماری کرونا در دهلران ، به این شهرستان سفر کرده‌ایم تا از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفته و تصمیمات لازم را برای مهار فوری کرونا اتخاذ نماییم.

نوذری بیان کرد: از همه مردم استان خواستاریم تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا، سفر نرفتن، فاصله گذاری اجتماعی، چادر نزدن، عدم حضور در اجتماعات، عدم برگزاری گردهمایی‌ها ، عدم حضور در مراسم های شادی و عزا با تجمعات بالا ، به سلامتی خود و خانواده کمک کرده و نقش تعیین کننده ای در مهار و کنترل بیماری کرونا در این مقطع حساس داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.