مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۳ میلیون و ۱۲۷ هزار تردد خودرو در محورهای استان اصفهان از آغاز طرح نوروزی امسال تاکنون ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت ثبت تردد در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان ۸ فروردین امسال تردد ۱۳ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۱۷۷ خودرو در جاده‌های استان اصفهان ثبت شد.

او افزود: این میزان تردد نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۹۲۵ هزار و ۱۰۲ خودرو به شهر‌های استان اصفهان ورود کرده است، ابراز داشت: این میزان نسبت به سال گذشته ۸۳ درصد افزایش داشته است.

او تعداد خودرو‌های خروجی از استان اصفهان طی طرح نوروزی سال ۱۴۰۰ تاکنون ۹۸۵ هزار و ۴۶۵ مورد اعلام کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به سال گذشته ۹۶ درصد افزایش داشته است.

خضری تعداد تردد‌های ۲۴ ساعت اخیر را ۹۴۰ هزار و ۵۶۷ مورد اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی ۲۹ هزار و ۱۷۸ خودرو به شهر‌های استان اصفهان وارد و ۷۱ هزار و ۷۳۹ خودرو نیز از شهر‌های استان خارج شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.