مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تا کنون بیش از ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تردد نوروزی در جاده‌های استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه) تا هفتم فروردین، پنج میلیون و ۷۸۰ هزار تردد در محور‌های استان ثبت شده است که محور گلوگاه به کردکوی با ۱۸۳ نزدیک به ۲۰۰ هزار تردد، پرترافیک‌ترین محور ورودی استان در این مدت بود.


مهدی میقانی با بیان این که ۷۰ درصد پلاک‌های ثبت شده در این مدت مربوط به گلستان است افزود: استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و سیستان و بلوچستان بیشترین پلاک‌های غیربومی تردد شده در گلستان بودند.

 

با توجه به خروجی‌های ۵۲ سامانه تردد شمار بر خط استان از ۲۵ اسفند تا ساعت ۲۴ هشتم فروردین، نرخ تردد خودرو‌ها در جاده‌های گلستان ۳۷۸ است در حالیکه این رقم نوروز ۹۹، ۲۱۲ و نوروز سال ۹۸، ۳۸۲ تردد بود.


او با بیان اینکه ۶ درصد این خودرو‌ها وسایل نقلیه سنگین بوده است افزود: ساعت اوج ترافیک بین ۶ تا ۷ شب و و محور علی آباد به گرگان با بیش از ۴۳۵ هزار تردد، شلوغ‌ترین مسیر استان در تعطیلات نوروزیست.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون حدود ۱۶۰ هزار نفر هم با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان، هواپیما و قطار جابجا شده اند.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.