رییس اداره میراث فرهنگی شاهرود با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی چهار هزار و ۲۰۰ گردشگر در این شهرستان اقامت کردند، گفت: بیش از ۶۰ درصد اقامت گردشگران در شرق استان سمنان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمید رضا حسنی رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: اقامتگاه‌های بومگردی در روستا‌های هدف گردشگری بیشترین رشد را از لحاظ جذب گردشگر داشتند و از آمار بسیار خوبی برخوردارند.

او با بیان اینکه روستا‌های رضاآباد، قلعه بالا، ابر، قلعه نو خرقان، روستا‌های پیشتاز در جذب گردشگر هستند، اظهار داشت: از ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تاکنون، بیش از ۱۳هزارتن از جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی این شهرستان بازدید کردند که مجموعه‌های تاریخی بسطام و خرقان در صدر آمار بازدیدکنندگان قراردارد.

حسنی، به شعار گردشگری امسال "توسعه گردشگری روستایی" اشاره کرد و ابراز داشت: همه تلاش‌ها بر این است که بتوانیم گردشگری روستایی را در نقاط مختلف شهرستان شاهرود رونق دهیم و در همین راستا اقامتگاه‌های بومگردی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از گردشگران نوروزی پذیرایی می‌کنند.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: گردشگران نوروزی از مناطق نمونه گردشگری رضاآباد، فرحزاد، زیست‌کره توران و جنگل قطری نیز استقبال خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار