معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، گفت:صدور مجوز ۵۰ طرح تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر از اقدام های مثبت در حوزه اقتصادی لارستان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیلی حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، بیان کرد: مهمترین  اولویت دولت و مجموعه متولیان امور اجرایی و اقتصادی در استان و شهرستان لارستان همواره حمایت از تولید و ایجاد  زمینه مناسب برای امر سرمایه گذاری در بخش های مختلف بوده است و امسال نیز با توجه به بیانات مقام معظم رهبری تلاش ها در دو چندان می شود.

او، با اشاره به اینکه نامگذاری شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری بر اساس بررسی های عمیق مسائل، مقتضیات زمانی و تحولات داخلی و بین المللی بوده، تصریح کرد: محور قرار دادن مسئله تولید، اشتغال و تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی کشورمان در این نام گذاری ها نیز خود بیانگر اهمیت و ضرورت بیش از پیش این مهم طی یک دهه گذشته بوده است.

حسنی، ادامه داد: همواره یکی از موانع اصلی فراروی سرمایه گذاران نبود مشوق های لازم و وجود سخت‌گیری های بی مورد از سوی برخی دستگاه‌های نظارتی و برخی بانک های عامل است که انتظار می رود امسال شاهد تعامل بیشتر دستگاه ها و نهادهای نظارتی باشیم.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، افزود: سرمایه‌گذاری که با تحم سختی‌ها، انرژی، عزت ، منابع و آبروی خود را به همین منظور صرف کرده باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.

او، اضافه کرد: هر سرمایه‌گذار پای کار که عزمش برای سرمایه‌گذاری در شهرستان  لارستان راسخ باشد و بتواند با اجرای طرح خود موجب رونق تولید و اشتغال در منطقه شود، با تمام توان مورد حمایت قرار می گیرد.

فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های ‌مختلف شهرستان لارستان باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود و ما برای هر گونه حمایت و رفع موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران و همکاری  دستگاه‌های اجرایی ذی ربط اعلام آمادگی می‌کنیم.

حسنی، با بیان اینکه برای توسعه، شکوفایی و گذر از محرومیت‌ها در این منطقه، تقویت و ایجاد شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذاران و صنعتگران، ضرورتی اجتناب ناپذیر است، گفت: سرمایه‌گذاران نباید معطل برخی کاغذبازی‌ها و فرآیند گرفتن استعلام شوند.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، بیان کرد: پارسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شد که با وجود موانعی از جمله شیوع ویروس کرونا ، تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، تلاش های دوچندان و گام های محکمی در حوزه اقتصادی و رونق تولید  لارستان  برداشته شد.

او، با تاکید بر آمادگی مجموعه مدیریت اجرایی شهرستان لارستان برای تحقق شعار محوری امسال مبنی برتولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها تصریح کرد: مسیر برای هر سرمایه گذار  توانمند و علاقه‌مند در لارستان هموار است.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.