معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی از انجام ۸۸ درصد از زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس خطیبی، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی در بازدید یک روز از قطعات راه آهن اردبیل- میانه گفت: پروژه راه آهن اردبیل، جزو سخت‌ترین پروژه‌های ریلی کشور است و تلاش می‌کنیم با ایجاد شرایط مناسب در سالجاری هم به اجرای این پروژه شتاب دهیم.

او بیان کرد: در سال گذشته با وجود محدودیت‌ها و تنگنا‌های مختلف، اقدامات زیر سازی تداوم یافت و ریل گذاری این پروژه انجام شد.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در تداوم اقدامات سال گذشته، برنامه ریزی مالی و اجرایی برای ادامه روند این پروژه با حضور پیمانکاران و بازدید میدانی از تمام قطعات انجام شده و تلاش می‌کنیم شرایط مناسبی را برای ادامه اجرا فراهم کنیم.

خطیبی با اشاره به ریل گذاری ۵۲ کیلومتر از پروژه راه آهن اردبیل گفت: ایستگاه اول راه آهن اردبیل اردبیل نیز بالای ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا خرداد ماه تکمیل می‌شود.

او بیان کرد: پیش بینی می‌شود با رفع مشکلات و ایجاد شرایط مساعد، کار اصلی پروژه در شش ماهه اول سال به ثمر برسد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.