مسئول کمیته نظارت مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۲۷ مسابقه فوتبال کشوری با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نصرت خاکپور، مسئول کمیته نظارت مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل گفت: امسال با وجود شرایط کرونایی بیش از ۲۷ مسابقه فوتبال کشوری با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و مصوبه ستاد کرونا در شرایط خوبی در استان اردبیل برگزار شد.

او افزود: با توجه به شرایط کرونایی مسابقات کشوری امسال از ۱۶ دی ماه شروع شد و تاکنون ۲۷ بازی کشوری به میزبانی شهر‌های اردبیل، بیله سوار، پارس آباد و نمین در رده‌های مختلف برگزار شده است.

مسئول کمیته نظارت مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تیم‌های فوتبال ذوب آهن اردبیل و جام جم بیله سوار که در دسته سه فوتبال کشور حضور دارند و شش بازی خود را در استان برگزار کرده اند.

خاکپور از برگزاری یک بازی تیم میعاد مغان که نماینده استان اردبیل در جام حذفی کشور بود خبر داد و گفت: تیم فوتبال امید شهرداری ۳ بازی، تیم نوجوانان شهرداری ۴ بازی و تیم نونهالان شهرداری ۳ بازی در استان میزبان بوده و همچنین ۲ بازی تیم فوتبال زیر ۱۵ سال ذوب آهن و ۲ بازی تیم نونهالان ذوب آهن در مرحله دو و یک بازی تیم نوجوانان آرتاویل جوان نیز در استان برگزار شده است.

او افزود: چهار مسابقه هم در استان برگزار می‌شود که تیم ذوب آهن در دسته سه فوتبال کشور از هفته دوازدهم و تیم نوجوانان ایرانیان از مرحله دوم و تیم نوجوانان شهرداری و تیم جام جم بیله سوار از هفته دوازدهم لیگ دسته سه کشور میزبان حریفان خود خواهند بود.

مسئول کمیته نظارت مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات فوتبال در استان نیز به نحو خوبی برگزار شد و سال آینده نیز طبق برنامه مسابقات فوتبال کشوری و استانی در رده‌های مختلف در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.