مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی موضوع در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی همه جانبه، یک باند ۳ نفره سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی پلیسی به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: ماموران پلیس آگاهی متهمان را پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر

سرهنگ مهدی تقی زاده فر جانشین انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی در حال کنترل یکی از محور‌های جنگلی به یک نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نیسان را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود را کشف کردند.
سرهنگ تقی زاده فر در ادامه با اشاره به تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، گفت: ماموران انتظامی در این اقدام ۳ قاچاقچی چوب را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انهدام باند سارقان داخل خودرو در رامسر

ماموران پلیس اگاهی رامسر در پی دریافت یک فقره پرونده مبنی بر سرقت از داخل خودروی یکی از شهروندان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پلیس اگاهی رامسر با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی یکی از سارقان حرفه‌ای را شناسایی و مخفیگاه وی را پیدا کردند.

ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه سارق را به اتفاق ۳ همدستش در مخفیگاه وی که ویلایی اجاره‌ای بوده است دستگیر و در بازرسی از ویلا مقداری لوازم داخل خودرو و قطعات خودرو را کشف کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار