مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ تن مرغ زنده خارج از شبکه در آمـل

سرهنگ حسین هدایتی جانشین انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد سود جو در جهت بر هم زدن بازار قیمت مرغ اقدام به حمل وفروش مرغ از سایر شهرستان‌ها وانتقال آن به تهران از مسیر محور هراز می‌کنند موضوع دردستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و همکاری نماینده جهاد کشاورزی و دامپزشکی، برای کنترل تردد در محور هراز مستقر که به یک دستگاه خودرو اسکانیا حامل مرغ زنده مشکوک شدند.

جانشین انتظامی شهرستان آمل گفت: با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن ۶۲۳۰ کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه کشف شد.

توقیف محموله ۱۹ کیلویی تریاک در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، طرح کنترلی در سطح شهر را به مرحله اجراء در آوردند.

او افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر از سوی افرادی با ۲ خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ در سطح شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و شناسایی خودرو‌ها در محور هراز با هماهنگی قضائی این خودرو‌ها در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف شدند.

سرهنگ رضوانی از کشف ۱۸ کیلو گرم تریاک و یک کیلو ۵۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو‌ها جاساز شده بود، خبر داد.

توقیف محموله ۱۰ تنی چوب آلات جنگلی قاچاق در رامسر

سرهنگ مجتبی خانپور جانشین انتظامی شهرستان رامسر گفت: مأموران پلیس آگاهی رامسر در حین گشت زنی در محور چابکسر به رامسر به یک کامیون حامل چوب آلات جنگلی مشکوک شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ خانپور گفت: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار