دومین مرحله اردوی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان کشتی فرنگی ناشنوایان در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرید عدنانی مربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران گفت : دومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان، از دیروز (ششم فروردین) در کرمانشاه آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

او گفت : در این مرحله از اردو‌ها حدود ۳۴ کشتی گیر فرنگی کار ناشنوا از سراسر کشور حضور دارند که سه نفر از این کشتی گیران کرمانشاهی هستند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان افزود: این اردو‌ها به منظور حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ ترکیه خواهد بود که تا زمان برگزاری مسابقات سه دوره دیگر اردوی تیم‌های ملی را برگزار خواهیم کرد.

او افزود: برای حضور در این رقابت‌ها برای هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان جمعا ۱۰ نفر انتخاب و به این مسابقات اعزام می‌شوند.

عدنانی در تشریح وضعیت اردو‌ها ادامه داد: باتوجه به اینکه یک‌سالی است بیماری کرونا شیوع پیدا کرده برای همین کشتی گیران در سطح آمادگی نسبی قرار دارند و امید داریم تا پایان اردو به سطح قابل قبولی از آمادگی برسند.

او گفت: تا مرحله آخر اردو‌ها بصورت مداوم ارزیابی خود را از کشتی گیران انجام خواهیم داد تا یک تیم خوب و قوی را راهی این مسابقات کنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در پایان شرایط میزبانی کرمانشاه را در برپایی این اردو‌ها بسیار خوب دانست و گفت: مشکل خاصی در روند برگزاری اردو‌ها نداریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.