رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: طوفان امروز در محور عقدا به نایین موجب مسدود شدن راه و برخورد چندین خودرو شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت:در پی طوفان امروز که موجب کاهش دید افقی رانندگان، مسدود شدن محور عقدا به نایین و برخورد چندین خودرو گردید، ۲ تیم عملیاتی امداد و نجات شامل ۱ تیم تخصصی امداد و نجات جاده‌ای از پایگاه امامزاده سید نورالدین اردکان و ۱ تیم پشتیبان از شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان افزود: ساعت ۶ بعدازظهر امروز مبنی بر طوفان و گردوخاک در کیلومتر ۳۰ محور عقدا به نایین در این حادثه توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر استان به ۷۵۰ نفر امداد رسانی انجام و خودر‌های گیرافتاده توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر، راهداری، پلیس راه، نیروی انتظامی و اورژانس به مکان امن هدایت داده شدند.

کمال آبادی عنوان کرد: همچنین بر اثر برخورد چند خودرو (تریلی، کامیون و سواری) به ۱۸ نفر امدادرسانی صورت گرفت و ۴ نفر مصدوم که بوسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

او گفت: در این حادثه، عوامل جمعیت هلال احمر با به کارگیری ۸ نفر نیروی عملیاتی، ۱ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه خودرو کمکدار سبک به یاری این هموطنان شتافتند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان هشدار‌های مربوطه را جدی بگیرند چرا که با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌ها می‌توان از بروز برخی حوادث و خسارات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار