به زودی شرکت توئیتر تغییر بزرگی در نحوه تعامل مردم با Tweets ایجاد می‌کند که از Facebook الهام گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران توئیتر همیشه از ظاهر ایموجی‌های نسخه وب توئیتر که به فیسبوک شبیه است، شکایت دارند و می‌گویند نمی‌توانند احساسات واقعی خودشان را فقط با یک نماد قلب نشان دهند. طبق گزارش‌های منتشر شده این شرکت در طول ماه گذشته در این باره از کاربران خود نظر سنجی کرده است.

توئیتر در حال بررسی واکنش‌های شکلک برای توئیت‌ها است

طبق گزارش‌های منتشر شده، توئیتر در حال بررسی واکنش‌های سبک emoji به Tweets است. کاربران در حال حاضر فقط می‌توانند به توئیت واکنش قلبی داشته باشند، اما ویژگی مانند این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد با ایموجی‌های مختلف به توئیت‌ها واکنش نشان دهند.

لینکدین و Facebook ویژگی‌های مشابهی را در سیستم عامل‌های خود ارائه می‌دهند. نمونه‌هایی از واکنش‌های آن‌ها شامل شکلک صورت خنده، شست دست، دست زدن، صورت عصبانی، چهره غمگین و چهره شوکه شده است. توئیتر هنوز در مورد ویژگی تصمیم نهایی نگرفته است و در این ماه از گروه منتخبی از کاربران در حال بررسی است.

در تصاویری که در صفحه نظرسنجی به اشتراک گذاشته شده درباره ایموجی‌ها، پیشنهادات برای ایموجی‌ها مطرح شده و همچنین واکنش‌های «عالی و پشتیبانی علاوه بر «عصبانی»، «موافق» و «مخالف» را پیشنهاد داده است.


بیشتر بخوانید


توئیتر

کار روی ارسال عواطف اصلی

سخنگوی توئیتر گفت: "ما در حال بررسی روش‌های اضافی هستیم تا افراد بتوانند در مکالمات توئیتر حالت اصلی احساسات خود را بروز دهند. " او تأکید کرد که تحقیقات توئیتر هنوز در مراحل اولیه است. مدیر طراحی توئیتر همچنین اشاره کرده که چنین ویژگی‌هایی ممکن است به زودی در چند توئیت معمایی ارائه شود.

گفتنی است، نه عکس العمل‌های ایموجی و نه قابلیت رای دادن یک طرح منحصر به فرد از توئیتر نیست. Faccebook قبلا این ویژگی را در پلتفرم خود ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار