امکان بارگذاری تصاویر ۴K در برنامه موبایل توئیتر فراهم شد

پلتفرم توئیتر امکان بارگذاری تصاویر ۴K را در برنامه موبایل خود فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر در حال ایجاد یک به روزرسانی سمت سرور در برنامه‌های iOS و اندروید خود است که امکان بارگذاری تصاویر با کیفیت بالاتر را فراهم می‌کند و همچنین نحوه نمایش تصویر در جدول زمانی را تغییر می‌دهد.

اکنون اپلیکیشن موبایل توئیتر در هر دو سیستم عامل، از بارگذاری تصاویر با کیفیت ۴K پشتیبانی می‌کند. این احتمالاً به همان محدودیت وضوح ۴۰۹۶*۴۰۹۶ اشاره دارد که هنگام بارگذاری از طریق وب وجود دارد. قبلاً این محدودیت ۲K یا ۲۰۴۸*۲۰۴۸ پیکسل بود.

برای فعال کردن بارگذاری با وضوح بالاتر، باید وارد تنظیمات و سپس حریم خصوصی و سپس استفاده از داده شوید. در این بخش، بارگذاری تصاویر با کیفیت بالا را باز کنید و آن را روی داده تلفن همراه و وای فای و یا فقط استفاده از وای فای تنظیم کنید. این باعث می‌شود برنامه قبل از بارگذاری تصویر، آن را کمتر فشرده کند، که این وضوح تصویر را افزایش می‌دهد، اما طبیعتا حجم بارگذاری پرونده و زمان آن نیز افزایش می‌یابد.

آزمایش اثبات کیفیت ۴K در توییتر

برای بررسی ویژگی جدید، ما تصویری با ابعاد ۴۰۹۶*۴۰۹۶ را از برنامه iOS با کیفیت ۴K و بدون این کیفیت و یک بار هم از طریق سرویس وب بارگذاری کردیم. نتیجه این بود که در حالت غیر ۴K اندازه پرونده را فشرده کرده و وضوح تصویر را نیز به ۲K تغییر داد. حالت ۴K با فشرده سازی اندازه فایل را کاهش داد، اما وضوح ۴K حفظ شد، اما وب توئیتر بهترین بود، زیرا هم وضوح و هم اندازه پرونده را حفظ کرد.

بارگذاری تصاویر ۴K در برنامه موبایل توئیتر

اکثر تصاویر دوربین تلفن همراه بسیار با کیفیت هستند، بنابراین حین بارگذاری احتمال دارد با افت کیفیت روبه‌رو شوند، اما حالا با این ویژگی می‌توانید آن‌ها را با وضوح بسیار بالاتری آپلود و مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار