کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در روزهای آینده با توجه به کاهش دمای هوا شاهد افزایش رشد ابر و بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تربت‌حیدریه با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردترین و سرخس با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده‌اند، گفت.: در همین مدت دمای هوا شهر مشهد بین ۱۳ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

او افزود: بیشترین سرعت وزش باد از بجستان با سرعت ۶۸ کیلومتر بر ساعت و از کلات کمتر از ده میلی‌متر باران گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده افزایش سرعت وزش باد گاهی وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در سطح استان و در برخی نواحی وزش باد خیلی شدید همراه با گرد و خاک که احتمال بروز خسارت وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود.

اثمری با اشاره به افزایش رشد ابر و بارش‌های پراکنده به ویژه در شمال خراسان رضوی بیان کرد: این وضعیت تا اوایل هفته آینده با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: به لحاظ دمایی امروز افزایش دما را خواهیم داشت، اما از فردا به طور نسبی و جزئی دمای هوا کاهش پیدا می‌کند که از یکشنبه هفته آینده این کاهش دما قابل ملاحظه خواهد بود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.