رئیس مرکز بهداشت قم گفت: ۱۵ کودک مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کودکان قم بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیامک محبی،رئیس مرکز بهداشت قم  امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا  که با حضور اعضای شورای شهر، مدیرکل مدیریت بحران استان و معاون شهردار قم با موضوع نیمه شعبان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵ کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان کودکان قم بستری هستند که خدای‌نکرده هرکدام از آن‌ها جان خود را از دست بدهد سبب غم بزرگی برای خانواده این عزیزان می‌شود.

او با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم نیمه شعبان بیان کرد: باید نشاط مهدوی در جامعه ایجاد شود، از این موضوع آگاه هستیم که مردم با توجه به گرانی و شرایط کرونا خسته هستند و شرایط آن‌ها را درک می‌کنیم و نشاط نیمه شعبان سبب نشاط جامعه می‌شود و بسیار مهم است.

محبی عنوان کرد: در یک ماه اخیر شیوع ویروس کرونا در قم رشد داشته است، از هفته گذشته وضعیت کرونایی قم زرد شد که نیازمند رعایت بیشتر موارد بهداشتی هستیم.

رئیس مرکز بهداشت قم  بابیان این که تجمعات مهم‌ترین عامل شیوع ویروس کرونا است، گفت: اگر موارد بهداشتی رعایت نشود ممکن است کشورمان با پیک چهارم کرونا مواجه شود، متأسفانه افراد فوتی کرونایی افزایش پیداکرده است.

او با بیان این که کرونای انگلیسی در قم وجود دارد و باید نسبت به رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی پایبند باشیم، گفت: در ایام عید نوروز هستیم و دیدوبازدید‌ها در حال انجام است و اثرات آن پس از ۱۴ فروردین‌ماه مشخص می‌شود، روز ۱۳ فروردین روز طبیعت در پیش است که باید جلسه ستاد مقابله با کرونا برگزار و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار