مدیرکل پست استان اصفهان از گسترش فعالیت‌های این اداره‌کل به منظور تحقق اهداف پویش «در خانه بمانید، خرید کنید» خبر داد.

حمید باقری مدیرکل پست استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: پست با شعار خدمت به مردم و با توجه به ساختار خود از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بعد از کادر درمان، بیشترین خدمت رسانی را به مردم انجام داده است و برای تبدیل پویش «در خانه بمانید، خرید کنید» به عمل، نقش پست بیشتر از هر زمانی پررنگ شد.

او با اشاره به تعدادی از خدمات پست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: راه اندازی واحد پست سیار، توزیع سیمکارت‌های سرپرست خانوار، ایجاد باجه‌های عصرگاهی برای جلوگیری از ازدحام مراجعان و راه اندازی «هاب» منطقه مرکزی کشور برای کاهش سیر مرسولات و بالابردن امنیت پست، از جمله این فعالیت‌هاست.

مدیر کل پست استان اصفهان در تشریح فعالیت‌های فرهنگی اداره کل پست اصفهان در ایام مبارزه با کرونا بیان کرد: برگزاری مسابقه نامه‌نگاری با موضوع «دلنوشته‌ای به مدافعان سلامت»، «جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا»، آموزش‌های لازم درخصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و ایجاد محیطی مناسب به منظور پیشگیری از بیماری کرونا با حفظ فاصله اجتماعی در تمام مراکز پستی استان از جمله این برنامه‌ها بوده است.

باقری در خصوص ضدعفونی و گندزدایی مرسولات و تجهیزات پستی عنوان کرد: ضدعفونی و گندزدایی دقیق محل نگهداری بسته‌ها، خودرو‌های حمل مرسوله و تجهیزات پستی در تمام مراکز پستی، این اداره برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، همچنان انجام می‌شود و تمام بسته‌های ورودی از خارج کشور، کیسه‌ها و بسته‌های پستی داخل نیز قبل از توزیع ضدعفونی می‌شوند.

او بیان کرد: با افزایش خرید و فروش‌های اینترنتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین در اسفند ۱۳۹۹ اولین بار حجم لجستیکی عملیات تخلیه و بارگیری مرسولات در هاب مرکزی پستی کشور در اصفهان از مرز ۷۰ کامیون در روز گذشت.

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: با تخلیه و بارگیری کامیون‌ها از مقاصد تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اهواز، یزد، همدان، اراک، رشت، شهرکرد، یاسوج، بوشهر و بیرجند اولین بار رکورد تخلیه و بارگیری در «هاب» اصفهان شکسته شد.

باقری در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت تهیه زیر ساخت‌های لازم و با توجه به افزایش مرسولات، این «هاب» منطقه مرکزی کشور آمادگی لازم برای ارائه خدمات تخلیه و بارگیری به تمام مناطق کشور را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.