مدیر کل پست استان اصفهان از افزایش ساعت ارائه خدمات در ادارات مرکزی شهرستان‌ها و نواحی پستی در روز‌های منتهی به پایان سال خبر داد.

حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:  برای ارائه خدمات پستی به شهروندان در اسفند ماه ۱۳۹۹ و فرودین ماه ۱۴۰۰ و همچنین به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال در انجام فرآیند‌های پستی به لحاظ افزایش ترافیک مرسولات در روز‌های پایانی سال و جلوگیری از ازدحام مردم، ساعت ارائه خدمات در ادارات مرکزی شهرستان‌ها و نواحی پستی افزایش یافت.

او  با اشاره به لزوم تکریم مشتریان و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و جلوگیری از ازدحام مردم اظهار داشت: در مراکز پستی نواحی هفتگانه پستی شهرستان اصفهان از روز یکشنبه دهم تا پایان اسفند ۹۹ یکسره تا ساعت ۱۶ در روز‌های کاری دارای شیفت عصرگاهی بوده و خدمات پستی را به شهروندان ارائه می‌کند.

حمید باقری ادامه داد: ارایه خدمات قبول پستی در ناحیه پستی نشاط همانند گذشته تا ساعت ۲۰ و ناحیه پستی فیض نیز تا ساعت ۱۸ است همچنین باجه مرکزی قبول تمام ادارات پست شهرستان‌ها از روز شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۶ تا پایان اسفند ۹۹ یکسره تا ساعت ۱۶ در روز‌های کاری دارای شیفت عصرگاهی بوده و خدمات پستی را به شهروندان ارائه می‌کنند.

مدیر کل پست استان اصفهان در خصوص ارایه خدمت در تعطیلات نوروز، افزود: باجه‌های قبول نواحی پستی فیض و نشاط به غیر از روز‌های اول و سیزدهم فروردین، در بقیه ایام دایر می‌باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.