معاون سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال فروش آجیل شب عید نسبت به عید سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جهانبخش مرادی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بررسی‌های میدانی و گزارش‌های حاکی از فروش آجیل شب عید بیانگر آن است که امسال مردم استان در خرید اقلام مورد نیاز شب عید خود از جمله آجیل استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته داشتند.

او افزود: به نظر می‌رسد حساسیت‌های ناشی از شیوع کرونا در عید امسال کمتر از سال گذشته بوده است و مردم وسواس کمتری نسبت به خرید در بازار و تهیه اقلام موردنیاز خود داشته‌اند.

مرادی تصریح کرد: اگر چه آجیل در عید امسال نسبت به سال گذشته با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو بود اما برخی از مردم استان بنا بر وسع و توان خود نسبت به تهیه آجیل شب عید خود اقدام کردند.


بیشتر بخوانید


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه استقبال مردم استان از میوه‌های نوروزی به نرخ تولیدی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استقبال مردم از خرید میوه نوروزی نسبت به عید سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.

مرادی در خصوص برخی انتقادات نسبت به کیفیت میوه‌های نوروزی استان نیز گفت: کیفیت سیب و پرتقال توزیعی در استان قابل قبول است و این میوه‌ها از نظر سلامت، خرابی نداشته و پرآب و باکیفیت هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار