در طرح نظارتی ویژه شب یلدا در چهارمحال و بختیاری از ۹۸ واحد صنفی بازرسی مشترک انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: با عنایت به افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای خرید کالا‌هایی نظیر میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار، طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۲ تا ۳۰ آذر از سوی سازمان ابلاغ و توسط این اداره کل به اجرا درآمد.

او افزود: با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و حضور نمایندگان ذی‌ربط گشت‌های مشترک تشکیل و از ۹۸ واحد صنفی بازرسی مشترک انجام شد که خوشبختانه ۲۸ واحد بدون تخلف بود که از آنان تشکر و قدردانی شد.


بیشتر بخوانید


عمرون اضافه کرد: همچنین به ۶۳ واحد صنفی تذکرات لازم داده شده است و صرفاً ۷ واحد صنفی متخلف شناسایی شد که البته تخلفات آن‌ها عدم درج قیمت بود و پرونده این واحد‌ها در مرحله رسیدگی قرار دارد.

او ادامه داد: هدف اصلی از اجرای طرح نظارتی فوق در بدو امر پیشگیری و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از تخلفات احتمالی نظیر گرانفروشی، کم‌فروشی و برخورد با متخلفان است که در همین راستا کلیه فاکتور‌های خرید و فروش و کیفیت کالا بررسی شد.

عمرون از شهروندان تقاضا کرد: صرفاً از واحد‌های صنفی که قیمت کالا‌های خود را نصب نموده اند خرید کنند و در زمان خرید فاکتور فروش مطالبه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار