معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد، از آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز ۱۴۰۰ از اول اسفند ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سپنتا حبیبی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز ۱۴۰۰ از اول اسفندماه، در قالب تیم‌های مشترک توسط بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و قرارگاه ۱۷ ربیع اجرا می‌شود.

او افزود: ۲۰ بازرس از اداره کل صنعت، معدن و تجارت، پنج بازرس از اتاق اصناف و ۳۰ بازرس از قرارگاه ۱۷ ربیع، در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت گروهی و انفرادی طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


حبیبی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با جهادکشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در خصوص عرضه برنج، شکر و روغن انجام شده است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

او اظهار داشت: گوشت مرغ، گوشت قرمز گوساله و گوسفندی با قیمت مصوب صنعت، معدن و تجارت به بازار عرضه می‌شود و کمبودی وجود ندارد و با متخلفین در این حوزه برخورد جدی می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: تأمین و توزیع میوه مورد نیاز شب عید خانوار‌های شهرستان شهرکرد نیز در دستور کار ستاد تنظیم بازار این شهرستان قرار گرفته است.

او ادامه داد: اقلام اساسی مورد نیاز ایام پایانی سال جهت مصارف خانوار، صنف و صنعت توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان پیگیری و تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار