سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره دو حادثه رانندگی در بامداد امروز که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت دونفر شد، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز یک مورد تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، ورودی شهرک خاور شهر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد:یک دستگاه خودرو زانتیا با دو نفر سرنشین جوان به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر خود خارج شده بود و بعد از برخورد با تیر چراغ برق و شکستن آن و متلاشی شدن خودرو این دو نفر به بیرون پرتاب شده بودند.

ملکی گفت:نیرو‌های آتش نشان در این شرایط این دو نفر را که مصدومیت شدیدی داشتند، سریعا به مراکز درمانی انتقال دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد:شب گذشته هم در شمال غرب تهران در محدوده بلوار باغ گیاه شناسی اعلام شد که ایستگاه ۷۴ به محل حادثه اعزام شد، آتش نشانان مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو سواری به دلیل نامشخصی در هنگام حرکت به لاین مخالف رفته و با یک درخت در حاشیه خیابان برخورد کرده بود و خودرو آسیب شدیدی دیده بود و راننده هم که مردی حدود ۲۶ ساله بود در داخل خودرو محبوس شده بود.


بیشتر بخوانید


وی افزود:آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند، فرد را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد متاسفانه این فرد جان خود را از دست داده است.

وی خاطر نشان کرد:در ایامی که خیابان‌ها خلوت‌تر می‌شوند شاید راننده‌ها به فکر این بیفتند که با سرعت بیشتری حرکت کنند و همین موضوع باعث می‌شود در مواقع اضطراری فرد نتواند خودرو را کنترل کند، تقاضا میکنم در هر حالتی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.