به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای آبادان با اعلام این خبر گفت: بسته هویت بصری شبکه آبادان با بهرهگیری از مشخصههای بومی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و جغرافیای منطقه طراحی شده و به یمن آغاز سال نو از یکم فروردین ۱۴۰۰ به صورت آزمایشی روی آنتن رفت.
او افزود: استاندارد سازی نشان شبکه، آرم استیشنهای جذاب گرافیکی، میان برنامههای متنوع و طراحیهای اختصاصی زیرنویسهای شبکه، بخشی از این بسته ارزشمند و حرفهای است.
مدیر کل صدا و سیمای آبادان هدف از این اقدام را افزایش رضایتمندی مخاطبان و ارتقاء حرفهای شبکه اعلام کرد.
بهرام همچنین از انتخاب عبارت (شبکه آبادان، ایستادگی، پیشرفت و زندگی) به عنوان شعار شبکه آبادان خبر داد.
انتهای پیام/ د