برنامه‌هایی متنوع و مفرح در شبکه آبادان

صدا وسیمای مرکز آبادان در نوروز ۱۴۰۰ با برنامه‌هایی متنوع و مفرح میهمان خانه‌های شماست.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: در شرایط خاص ناشی از همه گیری بیماری کرونا، ضرورت خانه نشینی و ممنوعیت دید و بازدید و مسافرت‌های نوروزی، برنامه‌هایی با هدف نشاط و سرگرمی همه گروه‌های سنی، تدارک دیده شده و از ماه‌ها پیش همکاری هنرمندان بومی منطقه با این شبکه برای تولید برنامه‌های جذاب و دیدنی آغاز شده است.

به گفته او در حوزه سیما برنامه‌های روزانه ای، چون خونه آفتابی، مسابقه تلفنی، برنامه مطالبه گرایانه بازتاب، دل آواز، روشنا، کودک بچه‌های اروند، ساعت خیر و مستند‌های داستانی و پخش فیلم‌های سینمایی و سریال در تعطیلات نوروز هم ادامه دارد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان با اشاره به توقف دوساله سفر راهیان نور به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، گفت: شبکه آبادان به منظور پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های شهدا، در حوزه‌های مختلف پخش ویژه برنامه راهیان نور را هم در دستور کار قرار داده است.

ناصر بهرام ادامه داد: در حوزه صدا برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و سرگرمی گلبانگ، نخل و نوروز، بُنگ شادی و دو قدم مانده به عید، از امواج رادیویی تقدیم شنوندگان همیشه همراه رادیو آبادان می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکزآبادان به تولید نماهنگ‌های مختلف و متفاوت با تکیه بر آداب و رسوم مردم منطقه در حوزه موسیقی اشاره کرد و گفت: در حوزه خبر نیز علاوه بر اطلاع رسانی به موقع و ارائه بخش‌های خبری ساعت ۱۲:۴۵ رادیو و ساعت ۱۷ سیما، حوادث و رویداد‌های مختلف منطقه از جمله آخرین خبر‌های کرونا و انتخابات ۱۴۰۰، در قالب گزارش‌های خبری و تولیدی تهیه و پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان از تدارک پویش‌های مردمی و تولید ویدئو‌هایی با موضوع نوروز، کرونا، انتخابات و راهیان نور در بخش فضای مجازی هم خبر داد.

او از همه هنرمندان خوزستانی به ویژه هنرمندان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خواست، طرح‌ها و ایده‌های خود را برای تولید برنامه در سال ۱۴۰۰ به این مرکز ارائه دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.