قاسم بیانی گفت: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی دولتی و خصوصی استان با ظرفیت کامل به بیماران ارائه خدمات می‌کنند و تیم مدیریت بحران در ایام نوروز تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    قاسم بیانی گفت : در شهرستان بجنورد بیماران تصادفی-اطفال به بیمارستان امام علی (ع)، بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا و بیماران دچار مسمومیت به بیمارستان امام حسن (ع)، بیماران نیازمند به خدمات روانپزشکی به بیمارستان امام رضا (ع) و مادران باردار به بیمارستان بنت الهدی مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید 


بیانی ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز مادران باردار و اطفال به بیمارستان امام خمینی شیروان و بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا به بیمارستان هاشمی رفسنجانی شیروان مراجعه کنند همچنین اورژانس تمام بیمارستان‌ها آمادگی ارائه خدمات به تمام بیماران را دارند.

او درخصوص کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها بیان کرد: تمامی درمانگاه‌های خصوصی شهرستان بجنورد و چهار درمانگاه دندانپزشکی ایثار، ماهان، عابد و الماس در ایام نوروز فعال هستند و کلینیک ویژه مستقل بیمارستان امام علی (ع) و کلینیک ویژه دندانپزشکی نیز در این ایام خدمات رسانی می‌کنند.

بیانی ادامه داد: در شهرستان بجنورد همچنین ۲ کلینیک MMT دولتی و یک کلینیک شخصی در تمامی ایام تعطیلات نوروز آنکال و سایر مراکز خصوصی کلینیک MMT در روز‌های ۷ و ۱۱ فروردین ماه فعال هستند.

او درخصوص خدمات آزمایشگاهی گفت: تمام ایام عید آزمایشگاه خصوصی پذیرش PCR استان و آزمایشگاه‌های دولتی فعال هستند.

بیانی عنوان کرد: در بجنورد هشت و در شهرستان‌های جاجرم، گرمه، شیروان و فاروج هر کدام یک مرکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل آماده خدمت رسانی هستند.

او افزود: در شرایطی که به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی انتقاد و پیشنهادی داشتید با شماره ۱۹۰ تماس حاصل کنید همچنین شماره ۰۵۸۳۲۲۴۸۲۶۰ در معاونت درمان نیز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.