جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در شرایط تحریم اقتصادی و شیوع کرونا ویروس رسانه‌ها باید امید بخش جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ میثم رحیمی جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه رسانه‌ها باید امیدآفرینی و خود باوری را در جامعه تقویت کنند، گفت: در شرایط تحریم اقتصادی و شیوع کرونا امیدبخشی می‌تواند به وحدت جامعه برای رهایی از بحران‌ها کمک کنند.

او اظهار داشت: رسانه‌ها با علم و آگاهی و شناخت از شرایط کنونی کشور و نقش اثرگذار اطلاع‌رسانی در تنویر افکار عمومی و امیدآفرینی می‌توانند جامعه را یاری دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه به نقد و ارائه راهکار سازنده معتقد هستیم، ابراز داشت: انتشار اصل خبر و صادق بودن در اطلاع رسانی بسیار مهم و ضروری است.
او با بیان اینکه فضای مجازی در حال حاضر بیشترین دسترسی و استفاده مردم را دارد، گفت:با شرایط فعلی دشمن تلاش دارد روح امید را از جامعه و مردم بگیرد، که رسالت امیدآفرینی برای مردم از رسانه‌ها انتظار می‌رود.

رحیمی تاکید کرد: انتخابات را در پیش داریم و باید متوجه شرایط حساس کشور باشیم که اجازه سوءاستفاده دشمن برای ناامید کردن مردم و دور کردن آن‌ها از پای صندوق‌های رأی ندهیم و مردم را نسبت به حضور در پای صندوق رأی و انتخاب سرنوشت خود امیدوار کنیم.

اوگفت: تاکنون هشت مرحله رزمایش مومنانه با ۲۱هزار بسته غذایی توسط حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بخشی از آن در قالب طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان توزیع شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.